Nowy tryb pracy – zdalny, obnażył słabości wielu firm, nawet tych działających od kilkunastu lat. Brak narzędzi do komunikacji, nieodpowiedni sprzęt, brak motywacji – to tylko niektóre z problemów, z którymi mierzą się zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Chcąc dostosować się do nowej rzeczywistości, trzeba sprostać nowym wyzwaniom. Jak się za to zabrać? Podczas szkolenia „Praca zdalna – jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół” otrzymasz wiele danych, rad i technik, które ułatwią Ci zarządzanie zespołem w trakcie home office. Niech pandemia stanie się okazją do nauki i rozwijania Twoich kompetencji, nie przeszkodą!
Praca zdalna – jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół.

- Techniki dotyczące pracy zdalnej
- Organizacja pracy z domu i zarządzanie sobą w czasie
- Utrzymanie motywacji do pracy
- Delegowanie zadań na odległość
- Zdalne motywowanie zespołu
- Komunikacja w zespole zdalnym
Dla kogo?
- Ten kurs to idealny przewodnik dla każdego, kto chce zmienić swój sposób pracy lub musi pracować z domu.
- Menedżerowie, specjaliści, którzy wdrażają pracę zdalną w zespole
- Osoby, które samodzielnie organizują własną pracę