Praca zdalna – jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół.

Nowy tryb pracy – zdalny, obnażył słabości wielu firm, nawet tych działających od kilkunastu lat. Brak narzędzi do komunikacji, nieodpowiedni sprzęt, brak motywacji – to tylko niektóre z problemów, z którymi mierzą się zarówno pracownicy, jak i pracodawcy. Chcąc dostosować się do nowej rzeczywistości, trzeba sprostać nowym wyzwaniom. Jak się za to zabrać? Podczas szkolenia „Praca zdalna – jak skutecznie zorganizować i wdrożyć zespół” otrzymasz wiele danych, rad i technik, które ułatwią Ci zarządzanie zespołem w trakcie home office. Niech pandemia stanie się okazją do nauki i rozwijania Twoich kompetencji, nie przeszkodą!

Główne cechy

  • Techniki dotyczące pracy zdalnej
  • Organizacja  pracy z domu i zarządzanie sobą w czasie
  • Utrzymanie motywacji do pracy
  • Delegowanie zadań na odległość
  • Zdalne motywowanie zespołu
  • Komunikacja w zespole zdalnym

Dla kogo?

  • Ten kurs to idealny przewodnik dla każdego, kto chce zmienić swój sposób pracy lub musi pracować z domu.
  • Menedżerowie, specjaliści, którzy wdrażają pracę zdalną w zespole
  • Osoby, które samodzielnie organizują własną pracę
Faq Content 1
Faq Content 2
Dodaj do Ulubionych
Zapisano się: 34 studentów
Czas trwania: 8 hours

Archive