Widok telefonów wycelowanych w pożądany obiekt nikogo już nie dziwi. Obecność w social media stanowi swoistego rodzaju strategię marketingową, która wpływa na rozpoznawalność naszego produktu lub usług na tle konkurencji. Social media, a zwłaszcza Instagram, to przede wszystkim prostota przekazu – dobre zdjęcie „mówi” wszystko. Żyjemy obecnie w kulturze obrazkowej, a jakość publikowanych zdjęć przyciąga widzów. Estetyka, spójność oraz konsekwencja w budowaniu określonych dla danego miejsca kadrów są kwintesencją w fotografii. Dlatego też nauka z zakresu umiejętnego wykorzystania sprzętu fotograficznego oraz smartfona (dla niektórych – przede wszystkim), tego jaki kąt ujęcia wybrać, czy jakie światło będzie najkorzystniejsze stanowi nie tyle możliwość promocji siebie i swoich usług, co konieczność. Social media to obecnie codzienny i najpopularniejszy kanał komunikacji, znacznie bardziej istotny niż tradycyjne środki przekazu, dlatego warto poświęcić im więcej uwagi.
Fotografia smartfonem

Tematyka kursów:
- fotografia kulinarna
- fotografia produktowa
- fotografia wnętrz
- fotografia architektury
- fotografia motoryzacyjna
- fotografia eventowa
Zapisy przyjmujemy pod adresem biuro@akademiadlabiznesu.pl
Minimalna ilość uczestników to 3 osoby.