Kompleksowe podejście do rozwoju produktu i start-upu.

Opis realizacji.

 

Przedmiotem zamówienia było zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Kompleksowe podejście do rozwoju produktu i start-upu dla studentów oraz wykładowców Uniwersytetu Zielonogórskiego. Program obejmował m.in. zagadnienia takie jak.:

– Budowanie strategii biznesowej i planowanie rozwoju firmy
– Branding/Personal Branding
– Zarządzanie projektami – Agile
– Content Marketing
– Social Media i reklamy płatne
– Startupy 

Każdy z bloków tematycznych ma mieć formułę podzieloną na cztery elementy: 

1) Wykład teoretyczny: prowadzony przez specjalistów związanych z branżą marketingową;
2) Część praktyczna realizowana w formie warsztatów: m.in. wizyta w profesjonalnym studio fotograficznym, w firmie specjalizującej się w e-comerce, oraz agencji brandingowej.
3) Konsultacje: Cykl, w którym specjaliści będą do indywidualnej dyspozycji uczestników szkolenia.
4) meet-up & Q&A: Spotkanie ma mieć charakter panelu dyskusyjnego z aktywnym udziałem publiczności. Gośćmi wydarzenia mają być specjaliści z branży marketingu. 

 

KLIENT:
UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI
USŁUGI:
SZKOLENIA, WARSZTATY, KONSULTACJE

ZOBACZ INNE PROJEKTY